Дмитрієва Валерія

 

Особисті данні:

e-mail: valeriya-dmr@mail.ru

 

Кваліфікація:

Драматичний режисер, методист виховної роботи, спеціаліст по питанням психології сімейних стосунків, бізнес-тренер, практичний психолог висшої категорії.

 

Освіта:

 

У 1983р. закінчила відділення режисури при ЛГКК, 1989р. закінчила ЛПІ, та отримала диплом за фахом «Методист виховної роботи. Вчитель етики і психології сімейного життя».

 

У 1991р. пройшла курси підвищення кваліфікації при НДІ психології України,

 

у 2005р. пройшла курси підвищення кваліфікації практичних психологів при ЛІППО, та на відмінно захистила творчій проект «Модель розвитку освітнього простору в школі»,

 

у 2009р. пройшла курси підвищення кваліфікації в ІПО при ЛПУ ім. Т.Г. Шевченка, за спеціальністю «Практична психологія», оволоділа інноваційними психотехнологіями арт-терапії.

 

 

 Додаткова освіта:

 

1992р. курси при Університеті миротворчих знань, м. Київ;

 

1998р. « Enterprising skills development – train the trainers »,

 

EU TACIS ( project ) IMC, ( Nick Sincl ai r);

 

2005р. курси при Університеті миротворчих знань, м. Луганськ;

 

2007р. “Методи епістимологічної метафори”. Тренінговий центр „Гердан”, м. Луганськ. 2007р. ”Введення до сімейного консультування”. Тренінговий центр „Гердан”, м. Луганськ.

 

2007р. « Арт-терапія». Тренінговий центр „Гердан”, м. Луганськ.

 

2007р. «Тренінг командоутворення». Тренінговий центр „Гердан”, м. Луганськ.

 

2008р. «Використання методів танцювально-рухової терапії у роботі практичного психолога»

 

Луганський національний університет імені Тараса Шевченко Центр інноваційних технологій

 

Наукова діяльність:

 

1992р. Розроблена та захищена концепція «Школа оптимальних та інтенсивних методів навчання ( на основі якої працював колектив школи №5, м. Антрацит з 1992-1996р.),

 

1996р. Мова – миротворець (збірник статей), видавництво «Світлиця», 1996.

 

стаття « Миротворчий потенціал іноземної мови»

 

2002р. співробітництво з ООШ №4, по створенню авторської «Школи справедливої спільноти» (заснованої на впровадженні наукових праць, розроблених та запропонованих американським психологом, вченим Л.Колбергом) яка стала експериментальною регіонального рівня, а з 2005р. співпрацює з Інститутом виховання при АПН України та отримує наукове керівництво.

 

2002р. «Концепція громадянської освіти у початковій школі», яка стала основою для діяльності вчителів початкових класів АСШ №5 та створена «Модель розвитку освітнього простору» 2003р. Модель була прийнята до поетапної реалізації.

 

Громадська діяльність:

 

З 1992р. активний учасник громадської організації міжнародного руху «Педагоги за мир та взаєморозуміння»

 

1997р. було створено авторській проект «Надія», який став основою міжнародного співробітництва між Україною та Австрією, метою якого є соціально – психологічна реабілітація дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених та неблагополучних сімей, які навчаються у Щотовській школі – інтернаті. Проект існує вже 12 років та ще має перспективи розвитку; 2001р. створена авторська «Модель педагогічної діяльності щодо поліпшення умов соціально-педагогичної адаптації дітей вулиці в умовах міського притулку»;

 

2001р. Міжнародна конференція «Жінки у демократичному суспільстві: виклик і відгук», проведення майстерні: «Конфлікт як соціальне явище»;

 

2002р. Міжнародна конференція «Жінки у демократичних перетвореннях в Україні », проведення майстерні: «Демократичне перехрестя»;

 

2005р. Міжнародна конференція « Рівність прав жінок і чоловіків у сучасному суспільстві: загальні національні проблеми»,

 

проведення майстерні: « Психологія та філософія свободи»;

 

2007р. участь у Всеукраїнської конференції практичних психологів;

 

2008р. Міжнародна конференція « Позиція – це невеличка річ, яка сприяє великим змінам» (присвячена проблемам роботи з дітьми які мають особливі потреби та їх батьками), проведення майстерні: « Робота з сім’єю як фактор позитивної соціалізації дитини з особливими потребами».

 

Досвід роботи:

 

1989р-1991р. Щотовський школа-інтернат для дітей – сиріт, практичний психолог;

 

1991-1993р. СШ №25, м. Антрацит, практичний психолог;

 

1993-2006р. Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови, експериментальна площадка ЛІППО, практичний психолог, керівник міського методичного об’єднання практичних психологів, методист при міському методичному кабінеті відділу освіти;

 

1998р. Європейський проект «Tacis», проведення бізнес-тренінгів щодо розвитку підприємницьких навичок;

 

1998-1999р. Проведення комунікативних тренінгів, та тренінгів особистісного росту для підприємців малої, середньої ланки та сітьового бізнесу;

 

1999-2000р.р. Робота у Австрії по проблемам щодо соціальної адаптації та реабілітації (груп) дітей-сиріт які тимчасово перебували на оздоровлені за кордоном, у якості практичного психолога;

 

2004-2006р. Соціально-психологічна довгострокова робота з важкими дітьми – сиротами яких взяли на усиновлення американська та норвезька родини;

 

2006р. Антрацитівська гімназія №1, практичний психолог, методист при міському методичному кабінеті відділу освіти, керівник міського методичного об’єднання практичних психологів.